dissabte, 28 d’octubre del 2006

Coincidències

Aquests dies en què els del Principat organitzen les eleccions del dia de Tots Sants (Sant Montilla, Sant Carod, Sant Saura, Santa Claus, Sant Sadurní, Santa Tecla...), una cosa m'ha sorprés no sé si gratament. Recordeu el musical que vam fer el curs passat amb el grup de teatre de 4rt? Doncs una de les cançons que hi cantàvem (És l'hora em desperte, abans de posar-me el maquillatge, dedique un pensament per tu...) coincideix amb el missatge de la campanya electoral de Convergència i Unió (Per sempre i sempre...) La lletra no diu exactament el mateix -només faltaria que ens hagueren plagiat!- però sí que hi ha fragments molt semblants, pel que m'ha semblat escoltar. La meua pregunta és:
ÉS QUE PORTEM UN CONVERGENT AL COR I NO HO SABÍEM? O ÉS QUE MÀS I COMPANYIA TENEN ÀNIMA DE TEATRERS I FORMEN PART DE LPN?
Algú sabria donar raons d'aquesta punyetera coincidència?

3 comentaris :

David ha dit...

Interesting.

Àlex Andrés ha dit...

ja m'has fotut el bon record que jo tenia d'aquella experiència. Faré veure que no t'he llegit

Begonya Mezquita ha dit...

ho sent, però cada vegada que sentia la cançoneta a la tele m'agafava un mal. ho havia de comunicar per traure-m'ho de damunt. :)
jo també tinc un bon record del "vine ací" vés per on!