dimecres, 27 de febrer del 2008

Febrer

El segon mes de l'any
és curt de talla,
però té un al·licient
per a la quitxalla,
i és que quan se li canten
les absoltes
arriba, qui sap d'on,
en Carnestoltes.
Llavors, tant si fa bo
com si fa fresca,
tothom sol preparar-se
per fer gresca.
Amb roba vella o nova,
com qui endreça,
es prepara amb desfici
la disfressa
per fer cap a la magna
desfilada
on la gent cal que vagi
ben mudada.
Es canta, es balla, es riu
i es fa tabola;
la gent per carnaval
no està mai sola.
El segon mes de l'any
és curt de talla,
però diverteix molt
a la quitxalla.

Avui faig quaranta-set i ma filla m'ha regalat un llibre de Miquel Martí i Pol –que, obviament, li havia ja regalat jo.
Me'n vaig, que Olga arriba.

5 comentaris :

Olga Gargallo ha dit...

Moltimíssimes felicitats!!!!!!!!

Sé que tens ganes de llegir-me, però encara no hi arribo. Li toca a Àlex.

Moltes besades i abraçades.
MUAC.

Àlex Andrés ha dit...

Quina data més emblemàtica la del teu natalici!
La mateixa en què Herbert Kitchener, governador britànic de Sudan, va inaugurar el ferrocarril entre Khartum i El-Obeid. I la mateixa data de l'estrena a Barcelona de la pel·lícula "La dolores" (1940), protagonitzada per la segona gran valenciana (la primera ets tu): Conxita Piquer. Per no parlar de que és just el mateix dia que Luis Roldan viatja des de Bangkok acompanyat de policies després d'una fugida de 305 dies.

Bé, et passe una que sempre pots utilitzar: el 1918 Trotsky crea l'Exèrcit Roig. Justet el mateix dia que, 90 anys després, wolfgangamadeus farà 47, envoltat -virtualment- d'amics i amigues que l'estimen "barbaritatx"

Moltíssimes felicitats, amic!

Begonya Mezquita ha dit...

Ara només falta que el València guanye al Barça, o no, xoto? :D
Per molts anys, capitan-tan! Ens hem de fer unes quaranta-set birres, aproximadament.

Amadeu Sanz ha dit...

A la mitja part anem empatats i no estem jugant malament, Begonya.
Olga, es coneix que te tinc ganes, però també li'n tinc a l'Àlex, així que la setmana se'm farà de bon passar. Ja t'agarraré…
Àlex, mon fils, mon frère. Entre Conxeta i Troskij estava, però ja saps com m'agrada viatjar, així que igual em trobaria a gust dalt d'un tren, entre Khartum i El-Obeid, o de secreta entre Bangkok i Madrit.

Gràcies, amigues i amic. M'heu fet el dia molt més agradable. Vos estime :)

Àngels ha dit...

Rei moltes felicitats, un poc retardades. Ho sent! Fa setmanes que solament, per motius que jo solament em busque, puc obris l'ordinador un dia a la setmana.


Moltíssimes però moltíssimes felicitats per al meu Amadeu. Que en faces més i més i que puguem estar al teu costat per prendre eixes birres!!Petonets!!