dissabte, 25 de març del 2006

Ovidi sempre està entre nosaltres

Com veig que fa temps que no diem res de l´Ovidi, avui vull tornar a recordar les seves paraules a tota LPN, perquè pense que és necessari viure l´Ovidi moltes vegades més que pel seu aniversari...

A MANERA D´INTRODUCCIÓ
Escriure... Escric de nits,
Clar i net! i faig cançons.
No en sé! Tinc buit el llit.
Escric. plens de collons
Per què no? Vaig a tancar
I què? el llum que tinc
Veig coses. I vaig a emprar
Visc coses. un son que vull.
Me´n diuen Demà diré,
i conten. com cada dia,
I jo, ho dic que el somni meu
escrit. és ja mania.
Atenció doncs, Si un dia no
que les bestieses desperte més,
plouen, en tombar serà que el somni
full. m´ha comprès.
La gramàtica
ni xucla ni mulla.
I l´Ovidi es despulla.

1 comentaris :

Begonya Mezquita ha dit...

cert, anna, l'ovidi és part intrínseca d'aquest blog i fa temps que no en déiem ni mu. supose que saps que es fan actes, exposicions, recitals, concerts, etc. en el seu nom, contínuament i per tota la nostra geografia.
mudant de raons: has anat a veure la Bonet? podries fer-nos-en cinc cèntims?